Joie este cunoscuta pentru colectia versatila de scaune auto, produse care se concentreaza pe siguranta si pe securitatea perfecta pentru micutii calatori, toate acestea fiind posibile datorita capacitatii de testare certificata, care uzeaza de acuratete maxima in simularea accidentelor. Acest lucru confera precizie si integritate in constructia produselor. Scaunele auto Joie au fost supuse la peste 100 de teste de simulare a accidentelor, la o viteza de peste 50km/h – toate aceste lucruri pentru ca parintii sa se poata relaxa intr-o calatorie sigura si plina de veselie alaturi de cei mici!
Joie militeaza pentru principiul familiei pe primul loc si se inspira de bucuriile simple ale copilariei. Timpul petrecut impreuna cu familia este totul, indiferent daca suntem pe drum, in confortul casei sau in jurul mesei.
In ultimii 5 ani, Joie a obtinut un numar record de 14 certificari ADAC pentru scaunele auto din gama sa, la care se adauga testarile PLUS si alte testari independente trecute cu succes. Testele ADAC sunt definite “teste extreme”, fiind realizate la viteze si cu sarcina de impact ce depasesc cu mult cerintele standardele europene.
De departe, cel mai prestigios scaun Joie care a fost testat si in cadrul ADAC este i-Spin 360, model care a obtinut un rezultat de exceptie (1.8) – rezultat neatins pana acum de niciun alt scaun rotativ!
Ce este ADAC?
ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club eV) este cea mai mare organizatie automobilistica din Europa. Serviciul sau original si cel mai cunoscut este acela de asistenta rutiera. Insa, ADAC este de asemenea una dintre asociatiile eligibile pentru a initia actiuni de testare pentru judecata declarativa a produselor care au legatura cu siguranta rutiera.
ADAC si-a înființat propriul centru tehnic langa München, in 1997. Aceasta facilitate a oferit ADAC capacitatea de a supune vehicule, piesele si accesoriile acestora la teste tehnice, relevand orice defecte relevante pentru siguranta.
De atunci, ADAC a efectuat teste tehnice si de mobilitate si a publicat rezultatele testelor pe canalele sale media.
In ceea ce priveste testarea scaunelor auto pentru copii, ADAC este recunoscut ca fiind un organism obiectiv, care testeaza conform normelor sale de siguranta – aceste norme si criterii sunt mult mai stricte si mai severe comparativ cu testele europene de omologare a scaunelor auto. Testele efectuate de ADAC pot fi definite ca „teste extreme” deoarece viteza si sarcina de impact depasesc cerintele standardelor europene.
Scaunele auto sunt evaluate in baza a cinci criterii: siguranta, usurinta in folosire, ergonomie, poluanti si calitatea executiei/curatare.
Criteriile sunt ierarhizate astfel:
1. Siguranta 50%
-
Protectie la impact frontal cu viteza de 64 km/h: 40%
-
Protectie la impact lateral cu viteza de 50km/h: 40%
-
Ghidajul si ajustarea centurilor: 10%
-
Stabilitatea in masina: 10%
2. Usurinta de utilizare a scaunului 40%
-
Probabilitatea de a instala scaunul incorect in masina: 40%
-
Inchiderea si deschiderea centurilor: 20%
-
Instalarea si dezinstalarea scaunului din madina: 10%
-
Asamblarea scaunului: 10%
-
Manualul de utilizare 8%
-
Curatarea 2%
3. Ergonomia 10%
-
Cat spatiu are copilul in scaun: 40%
-
Cat spatiu ocupa scaunul in masina: 20%
-
Pozitia copilului așezat in scaun: 20%
-
Confortul copilului: 20%
4. Curațarea si intretinerea
-
Curatarea 50%
-
Intretinerea 50%
Notele primite sunt de la 0,5 la 5,5, unde 1 este foarte bun si 5,5 periculos (nerecomandat):
0,5 – 1,5: foarte bun
1.6 – 2.5: bun
2,6 – 3,5: satisfacator
3.6 – 4.5: suficient
4.6 – 5.5: nerecomandat