Babymoov dezvăluie o nouă identitate vizuală pentru a-și reafirma poziționarea în piață. Brandul introduce o nouă filosofie care reflectă schimbările sustenabile Babymoov, designul de înalta calitate și estetică îmbunătățită.
În aprilie 2023, Babymoov a adoptat o nouă identitate vizuală bazată pe o promisiune puternică „Soluții concepute pentru viață”. Babymoov este brandul premium, expert și sustenabil de îngrijire a copiilor care oferă părinților din întreaga lume soluții pentru a-și îngriji bebelușii, fiind totodată mai prietenos cu planetă (produse proiectate ecologic, rezistente, materiale robuste și reciclate...).
-Această evoluție reprezintă alinierea unor valori puternice cu viziunea de a face făță provocărilor ambițioase Babymoov, inclusiv creșterea pe plan internațional, că un brand de încredere în îngrijirea copiilor. Un simbol în formă de spirală, singular, dar universal, complex, dar nu închis. La fel că dedicarea brandului față de părinte și planetă. Poți vedea un „b”, ciclul vieții, o femeie însărcinată, tu hotărăști! -
Misiune
Misiunea brandului Babymoov este să imagineze, să creeze și să proiecteze produse durabile de îngrijire a copiilor. Mai mult ca oricând, activitatea din anii următori va fi orientată spre un grad mai mare de sustenabilitate și inovație. Până în 2026, 70% din produsele Babymoov vor fi proiectate ecologic. De asemenea, brandul se angajează să-și reducă amprenta de carbon cu 4% pe an.
Noua identitate Babymoov a adoptat o abordare minimalistă, curată și ecologică pentru a consolida notorietatea mărcii, a întări poziționarea premium a brandului și a atrage noile generații de părinți cu motto-ul „consumă mai puțin, dar mai bun”.
Babymoov - un brand viu!
Babymoov este un brand care evoluează pe toate canalele de comunicare, de la produs, la site, prin noile ambalaje, rețele de socializare... pentru a-l face ușor de recunoscut și a oferi notorietate brandului. Babymoov are dorința de a oferi clientului o imagine a viitorului pe care doresc să îl creeze oferind o experiență plăcută, fluidă și eficientă.
Brandul se ambiționează să ofere conținut util, clar și să creeze o legătură între brand și comunitatea să. Să inspire și să fie util, în slujba tinerilor părinți.
Dorința de a oferi retailerilor noștri instrumente de comunicare eficiente, care ilustrează nouă poziționare a brandului că fiind: premium, sustenabil și expert în design și tehnologie.
Babymoov va crea conținut ce inspiră și insuflă dorința de a află mai multe, de a descoperi universul brandului și ce oferă acesta.